- HE SEES YOU -

07 January 2009

Mengapa tidak melihat di keheningannya?


Apa!!!anda sering gagal dalam hidup?emmmm....di sini mungkin ada satu tips bagaimana untuk kita menjadi seorang insan yang berjaya.
Jika dilihat antara kelemahan umat islam kini adalah pada subuh mereka.Cuba kita bandingkan segelintir masyarakat melayu dengan beberapa kelompok kaum cina(bukan niat untuk menghina atau memperlekeh) pada subuh mereka,di sini ana tidak berminat untuk menjelaskan kerana adalah lebih baik jika anda sendiri yang mengkaji dan melihat.................... Camane ?banyak tak perbezaannya,mereka bangun awal dan mula merancang kehidupan untuk mencapai matlamat bermula dari pagi.

Jika dilihat, musuh islam islam sendiri menggunakan taktik yang sama dalam misi untuk menghancurkan deen ini,mereka bertungkus lumus merancang sehingga tidak tidur dan sekarang lihatlah kesannya apa yang berlaku pada umat islam yang ana sayangi ini.

Seorang pendita yahudi ada berkata “umat islam tidak akan berjaya selagi bilangan orang yang solat subuh tidak menyamai bilangan orang yang solat jumaat”.Nampaknya orang kufar tadi sudah pun menjelaskan kunci kekuatan umat islam,jadi apa tindakan kita......sejenak minda yang kekosongan ini terfikir-Bagaimana pula dengan subuh kita?-

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails